A Regionális Marketing Igazgatóság az idén is öt tematikus akció köré csoportosítja Észak-Magyarország turisztikai termékeit, mely akciókhoz társítjuk a marketing tevékenységünk döntő részét. 2012-ben az öt akció a következő lesz: Évindító Feltöltődés, Kalandhegyek- geokalandok és kalandpark7ek Észak-Magyarországon, Szüreti Vidámság Észak-Magyarországon, Vizeskeddj Észak-Magyarországon.
AZ Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatóság kéviseletében Hídvéginé Molnár Judit ismertette a Heves Megyei Közgyűlés tagjai számár az igazgatóság 2012. évi terveit.
Az idei évben 3 külön kiadványt is elkészítünk. Az első kiadvány az Egészségturisztikai és Aktív kalauz nevet viseli, és tematikailag gyűjti össze a régió fürdőit, aktív szórakozási lehetőségeit, valamint egy általános egészségturisztikai bemutatást is találunk benne Észak-Magyarország egészségturisztikai kínálatából.
A másik kiadványunk az Észak-magyarországi bor, gasztro, falusi kalauz, mely az előző kiadványhoz hasonlóan épül fel. A kiadványban a mára már szépen márkázott térségeket mutatjuk be.
A harmadik kiadványunk az Akciós ajánlatok kiadványa lesz. Ez a kiadvány tartalmazza, majd a már említett öt marketing akciónkban részt vevő szolgáltatókat, valamint akciós ajánlataikat.
Az idei évben, a gazdasági állapotok ellenére jelentős szolgáltatói aktivitást tapasztaltunk a kiadványokba való akvirálás és a vásári megjelenések során is.
A Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatóságának 2012-es tervei közt szerepel több tanulmányút, valamint számos kiállításon és külföldi roadshow-n való megjelenés, melyek a helyi és térségi TDM-ekkel és a turisztikai szolgáltatókkal szoros együttműködésben valósulnak meg.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatóság